MENU

Pink tone Decoration – Traditional Wedding Ceremony

May 6, 2019

[English caption below]

Giao thoa giữa truyền thống và hiện đại.

Lễ gia tiên là nghi thức cô dâu chú rể thắp hương trên bàn thờ tổ tiên, để tỏ lòng nhớ tới những dòng tộc và cũng là phong tục không thể thiếu trong đám cưới truyền thống ở Việt Nam.

Sugar mong muốn thổi một làn gió mới vào trong buổi lễ đặc biệt này bằng việc sử dụng tông màu hồng ngọt ngào, và cách bày trí sáng tạo về cách xử lý không gian trang trí.

Màu hồng mang trong nó năng lượng của sự trẻ trung, năng động nhưng vẫn giữ được sự nhẹ nhàng, nghiêm trang cần thiết của lễ gia tiên. Không chỉ đáp ứng được nhu cầu của các cặp đôi trẻ mà còn làm hài lòng những vị phụ huynh khó tính nhất.

Bàn lư hương truyền thống được thay thế bằng khu vực chụp ảnh (photo backdrop) theo sự tư vấn của Sugar, kéo gần khoảng cách giữa các thế hệ trong đám cưới hiện đại.

Tông hồng mang trong nó sự trẻ trung, năng động nhưng vẫn ngọt ngào.

Traditional Ceremony – Where tradition meets modernity.

Traditional ceremony is the ceremony for the bride and groom to burn incense on the ancestor altar, to express their remembrance to their origins. This is an indispensable custom in traditional weddings in Vietnam.

Sugar wishes to bring new vibe into this special ceremony by using sweet pink tones and creative layout setting.

Pink carries in it the energy of youthfulness and dynamism but still retains the lightness and formality needed. Pink tone only meets the needs of young couples but also satisfies the most demanding parents.

Traditional incense tables are replaced by the photo backdrop as suggested by Sugar, which reduces the gap between generations in modern weddings.

Pink tone wedding ceremony

CLOSE